mucizebebek03 rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin canım INŞALLAH herşey gönlünce olsun biz bebeği aldiramamizin sebebi 13 yıldan sonra mucizemiz olmuş bi umut bekledik kalbi çalışır diye ama olmadı dilerim senin öyle olmaz biranda mucize olur ve bebeğini sağlıcakla kucağına alırsın