Kızlar kusura bakmayın ilk hamileliğim o yüzden soruyorum. 6 haftalık hamileyim keseyi gördüm çok şükür ama bugün sarımtırak bi akıntı gibi bişey geldi hatta ara ara geliyor ama bir damla gibi birşey. Sizce önemli birşey mi yoksa herkes de olabilen birşeymi