GamzeKaynak Merhabalar, bebeğimize Betül ismini vermek istiyoruz. Fakat yanına bir isim daha düşünüyoruz bulamıyoruz. Betül Ela, Azra Betül bunlara sıcak bakıyoruz farklı öneriniz olursa çok sevinirim çok az kaldı kararsızız ☹️
Didi6 GamzeKaynak Betül Ela uyumsuz, L harfinden dolayı. Betül Azra / Azra Betül güzel 💖 Esra Betül / Betül Esra da güzel 🌸
Zuhraa GamzeKaynak yaa açıkçası bana betül ela uyumsuz geldi. Azra isminide anlamindan dolayı sevmiyorum el deymemis bakire demek 😶 biraz daha araştırın derim. Sağlıkla doğsun insallah ❣
derya39ege GamzeKaynak Betül tek başına çok güzel bi isim bence yalnız düşünmez misiniz? Iki isim çok var zaten.
GamzeKaynak Evet biz de bir tek Betül’ü beğeniyoruz ama yanına hiç bir şey uymuyor 🤷🏼♀️😌 teşekkür ederim
GamzeKaynak derya39ege En olmadı öyle koyacağız 😇 ben çift isim havalı duruyor diyorum ama eşim sizin gibi düşünüyor 😊