buket39 Kızlar aranızda türk kahvesi içen var mi hamilelik süresince. Ben normalde pek aramam ama canım bu ara daha çok istiyor sanki. 🤔
Mucizem7 buket39 canm ben hamile olmadan önce günde 2tane içen biriydim şimdi ayda yılda bir iciyrm ama cann istiyosa bi seferden hiçbişey olmaz ki benim.bi arkadaşım nescafeyide türk kahvesinide hep içti.
Erken buket39 içebilirsin ama kahve içtiğinde vücudunda çok su kaybı oluyormus onu dengelemek için suyu ihmal etme sakın o gün fazla iç yani
Sayicitugba Bende acayip tiryakisiyim.doktoruma sormuştum günde bir tane içebilirsin türk kahvesi sıkıntı olmaz demişti .26haftalığım her gün içiyorum😁
Gizemito Benim en sevdiğim şeydi, ama bir anda tiksindim türk kahvesinden. İlk 4 ay hiç içmedim. Ama 2. trimester da canım çekti ve içmeye başladım, doktoruma sordum günde 1 fincan içebilirsiniz dedi içiyorum her gün afiyetle 🙊
Firdevs192 Ben her gün çay kahve içiyorum hatta istemsizce kahvenin telvesini de yiyorum. Kahve içtikten sonra bebeğim aşırı şekilde hareketleniyor