Zynbgvn canım bizede kimse yardım etmedi hep içime sincek şekilde aldım,neler onlar dersen 1 tane 10 nlu hastane 1 tane 5 li hastane çıkışı aldım ben corona virüsünün başında yapmıştım alışverişimi mesala hala biberon almadım ihtiyaç halinde alıcam sağlıkla gelirse kuzum sonra 5 tane yenidoğan zıbın 10 tane 0-3 aylık zıbın aldım,2 tane tulum aldım bi kaç tanede dışarda giymelik kıyafeti var yani senin içinden gönlünden nasıl geçiyorsa öyle al ben zıbını bilerek fazla aldım çünkü hem esnek hemde temmuzda doğcak bebiş sürekli değiştirir diyorum,kendin için bence bi paket depend,2 lohusa için takım yada pijama sen nasıl rahat etceksen,gögus kalkanı,gögus pedi alabilirsin,bebişe ben 1 paket bez aldım 1 numara oda bazı bezler iyi gelmiyormuş o yüzden..stok yapma bence ama için nasıl rahat etcekse🥰bir de ben sevil bebe nin reflu yatağını aldım kokusu cok fena sana tavsiyem sevil bebe alma..