Hayalbebek SBurcu ben 4 haftalık gittim çok erkendi kese göründü doktorum 7 haftalıkken randevu verdi bence en idael zaman 👍👍 şimdi 5 hafta 5 günlüğüm sabretmek zor ama bekliyorum
es_es SBurcu hayırlı olsun 🙏 zaman kaybetmeden git bence. Testlerini yaptır, geç olmadan folik asite başla. Bir de ben 6+5′ te kalp sesini duymuştum, müthiş bir şey 😍
MuratveKubra Merakliana gittim kese gözüktü ÇOK ŞÜKÜR. Perşembe günü gittim. Arkadaşımınki 4 haftalık gözükmüştü gidin bence
Merakliana MuratveKubra benimki gec döllenme. Adetime 4 gün kala olduğu için ilk gitmede nasipse kalp atışını duymak istiyorum zor da olsa sabretcem azcık daha 🙈🤍
Betim Esrasan en az 7. Hafta da git ki hem keseyi gör hem bebeğin kalp atışını duy☺️☺️Hayırlı olsun hayırlı evlat olur inşallah