Balyanakmom Merhaba kızlar yeni anne adayı olarak sizlere sorum olacak ne yemeli ne yememeliyiz yemeklere baharat kullanıyor musunuz bu konuda biraz endişelerim varda bilgisi olan paylaşırsa sevinirim 😊
Turtaliblog Balyanakmom hayırlı olsun canım. Her gün 2 bardak süt, 1 kase yoğurt, 1 yumurta, peynir ve cevizi muhakkak tüketmemi söylemişti doktorum. Eğer mide problemin yoksa abartmamak kaydıyla baharat serbest. Günde 1 şişe sade maden suyu içebilirsin. Her gün kuruyemiş (özellikle çiğ olması önemli) tüket. Haftada 2 kez balık veya et yemelisin. Bol su tüketmelisin. Maydonoz ve dereotu düşük yaptığından azar azar mümkünse hiç tüketme. Hurmada da çok dikkatli ol açılmaya neden oluyormuş. Benim bildiğim kadarıyla ve doktorumun önerdikleri kadarıyla bunlar. Sağlıkla kucağına al 🥰
Srzrk Balyanakmom Baharat kullanıyorum çok acı kendim yiyemiyorum zaten. Yemek seçmiyorum. Ama her gün farklıeşit yemeğe çalışıyorum. Paket gıdalar özellikle paket dondurma, cips vb yemiyoeum. Çok abartmadan dikkat etmeye çalışıyorum başından beri ☺️
Balyanakmom Turtaliblog çok teşekkür ederim canım verdiğin bilgiler için bazı balık türleride zararlıymış sanırım tam bilmiyorum ama dikkat etmeye çalışırım şuan psikolojik olarak herşey zararlı gibi geliyo gözüme 😂 teşekkür ederim sende sağlıkla kucağına al inşallah evladını 😊
Balyanakmom Srzrk teşekkür ederim canım bende çok acı tüketmiyorum ama tatlı biber karabiber kimyon kullanıyorum kesmeli miyim bilemedim ondan sordum 😊
ipek-smr Ne yememen gerekiyor önce omlardan başlıyım 🤣 Mayonez etli çiğköfte sakatatlar (yani iç organlar ciğer dalak vb şeyler ) kola ve asitli içeçkler bitki çayları sucuk pastörize edilmemiş gıdlar et ve yumurtanın iyice piştiğinden emin ol düzenli bir şekilde folik asit hapını ilk 3 ay kullanmayı ihmal etme bol bol su iç Çara öğünlerde bir bardak süt ve yanına bir adet muz yiyebilirsin ya da kendine bi meyve sebze tabağı hazırlayabilirsin diğer dikkat etmen gereken bir konu da çok sıcak suyla duş alma ve iç çamaşırına çok dikkat et mümkünde günde iki defa değiştir çünkü hamileler çok çabuk idrar enfeksiyonu kapabiliyor güneş kremi kullanmayı ihmal etme lekeler için ilk 3 ay güzelce dinlenmeye bak bol bol dua ve namaz insana huzur ve vicdan rahatlığı veriyor 💜🙏🏻
Balyanakmom ipek-smr canım çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için dün canım acayip kokoreç istedi yedim dayanamadım zararı olmuş mudur acaba 😔 evet bu durumda yapılacak en güzel şey dua birbirlerimizinde dualarında olalım inşallah rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın 🤲🏼😘
Turtaliblog ipek-smr Paylaşımınızı okuyunca sormak istedim kusura bakmayın. 😊 Gebelik öncesinde de hep yüzümde özellikle alın ve ağız çevremde ufak tefek sivilceler çıkardı fakat sivilce izlerim hiç geçmezdi hep vardı yani. Şimdi hamilelikle birlikte haliyle kilo da alınca çok gözüme batmaya başladı bu lekeler falan. Birde arttı sanki. Bildiğin birşey var mı bunlar için. Güneş kremi de kullanmıyorum hiç bunun faydası olur mu acaba 🙈
ipek-smr Balyanakmom amin inşallah canım valla kokoreci bilmiyorum hayatım da hiç yemedim de umarım bi zararı yoktur 🙏🏻Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
esradgzl Balyanakmom kokoreç, midye, salam, sosis, sucuk, kelle paça, işkembe, uykuluk bunları yeme canım. Sıkıntılı şeyler sanada bebeğe de zararı var. Neden olduğu biraz uzun toksin maddeler içeriyor sende internetten bakarsan nedenini tam anlamış olursun.
Balyanakmom esradgzl çoğunu sevmiyorum zaten ağzıma sürmem ama kokoreçe dayanamadım bidaha yemem bir seferlik oldu artık inşallah bişey olmaz 🙏🏻
ipek-smr Bi de her türlü balığı da alıp yeme bazıların da yüksek miktard civa olduğu için zararlı oluyor alırsa levrek balığı veya alabalık al
ipek-smr Turtaliblog canım hamilelikte malesefki hormonlar tavan yaptığı için sivilcelenme oluyor ve doktorum bana kesinlikle bi ilaç bi sivilce kremi vs bişey kullanma dedi yaptıgım tek şey yüzümü sabah akşam güzelce yıkayıp kuruladıktan sonra bepanthen yüz kremi sürmek oldu bol bol su içtim belki de kullandığın güneş kremi sana yaramıyordur mesela ben en pahalı güneş kremini almama rağmen bana yaramadı solante acnes içim olanı söz de akneli ciltler için di ama yağlı bi yüz yapısına sahip olduğum için o da bana iyi gelmedi sen hangi marka güneş kremi kullanıyorsun cilt tipin nasıl
ipek-smr Turtaliblog aaa kullanmıyorum demişsin güneş kremi pardon yanlış anladım ama bence kullanmalısınız bi eczacıya danışın cilt tipinize göre güzel bi güneş kremi versin size gerçekten şimdi farketmiyoruzdur ama güneş cilde çok zarar veriyor hele o siyah lekelenmeler YÖK muuuu çıktı mı yüzde insanın psikolojisi bozluyor 🙄bi kere lazer yüzünden dudaküstümde lekelenme oldu ay insan aynaya bakmak istemiyor allahtan ki cildiyeciye erken gittim de krem yazdı geçti
ipek-smr Turtaliblog mesela ben hafta da bir defa şekersiz Türk kahvesini içtikten sonra dibinde kalan telvesini alıyorum iki üç damla limon suyu sıkıyorum sonra yüzüme göz çevresi hariç maske gibi sürüyorum kurduktan sonra ellerimi ıslatıp yüzüme dairesel hareketlerle yavaş yavaş çıkarıyorum peeling etkisi yaratıyor ölü deriyi kaldırıyor ve yüzü inanılmaz yumuşacık yapıyor
Turtaliblog ipek-smr Anladım canım. Bu son 1 haftadır çok rahatsız etmeye başladı hormonlardan mıdır nedir aynaya bakasım gelmiyor.. Yok ben hiç güneş kremi kullanmıyorum valla. Bugüne kadar da hiç kullanmadım tatil dışında. O yüzden sordum🙈 Aslında cildim çok kuru. Yüzüm de karma alın ve burun çevrem yağlı diğer taraflar kuru. Bende madecassol diye bir kremle ilgili birşeyler okudum. Onu mu alsam ki diye düşünüyordum. O zaman bende hiç birşey kullanmayayım. Ne yapalım..
ipek-smr Turtaliblog medecasol yerine bepantol yüz nemlendirici krem alsan akşam uyumadan önce yüzünü temizleme jeliyle yıka kurut sür kremi daha iyi olur ben de medecasolu duydum ama bi işe yaramıyor eltim çok kullandı çünkü ondan biliyorum bi faydasını görmedi