Hhabibe Yani şöyle anlatayım; yatıyorsam oturuyordum, oturuyorsam kalkıyordum evin içinde dolaşıyordum eşime ben ölüyorum galiba sanki beni boğuyorlar diyordum. Ayy çok fenaydı. Birde nefes darlığından öksürme geliyordu. Aynı korona gibi 🤦🏻♀️ Hastaneye de gitmek istemiyordum korona yoksada bulaşır diye