Bende kiloluyum . Zayıflar da hemen hissedilir derler hep ama doktor 20 haftlıkken falan iyice güçlenmesi lazım dedi onu hissetmen için dedi . Korkma cabım bişey olmaz inşallah ♥️ Biz kilolular olarak çok tatlıyız bence 🤪 sıkıntı dert etme hiçde dua et . Benimde daha önce düşüğüm oldu bende korkuyorum ama bazen de oturup düşünüyorum sinir stres korku daha çok etkiler bebeğimi diyorum kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ♥️