Busrafatma Iyi gunler 36+4 gunluk hamileyim 2 gundur usutmusum afedeesiniz isal ve istifram oldu dun gece doktora gittigimizde nst de duzenli sancilarim gozukdu ama acilmam yok acaba son zamanlarinda boyle olan varmi ilk hamileligim bu arada