DidemYldrm bende normal istiyorum umarim yapabilirim, sezaryenden korkuyorum cunku kesilmek cok ürkutucu geliyor bana, ama ozel hastanelerde senin carin dar yok olmaz gibi cok seyle normal dogurcak olani bile ugrasmamak icinsezaryene aliyor onun icin ayni zamanda devlette baska bir doktora daha gidiyorum kesinlikle sezaryen karsiti Zorunlu olmadikca anlayacagin insallah yapariz sorunsuz a normal