Tugceeeky Kızlar merhaba😌 şuan 35. Haftadayım çalışabilir raporu aldım 3 hafta önce. Seminerler şimdi uzaktan eğitimle yapılacağı için idari izinli sayılacakmıyız yine? Okul idaresinin bir bilgisi yok size bir bilgi geldi mi?