İMerhaba, 2 gün önce nişanım geldi direk acile gittim fakat ebe kontrol etti bi sıkıntı yol dedi gönderdi . Dünden beri adet baslangıcı gibi çamaşırımda çok az kanamalar ve lavabıya gittiğimde yine aynı sekilde adet başlangıcı gibi kanlı akıntı geliyor . Ama sancım ypk bebek hareketleri iyi sizce doktora gitmelimiyim ? Başına gelen var mı hiç. 38+1 haftalık hamileyim