Gmz93 23 haftalik hamileyim ara ara sol kasigima dogru hafif agrilarim oluyor var mi yasayan bebek buyudugu icin mi acaba
ZeynepSadicolu Gmz93 evet bende 24+4 günluk hamileyim bir haftadir sol Kazigim da agri var Henüz doktora gitmedim normal mi bende düşünüyorum özelikle akşam daha da ağrıyor
Pcoslubiranne Gmz93 hamileliğimi öğrendim öğreneli var sol kasığımda ağrı hatta bacağıma kalçama da vuruyor doktoruma sordum normal dedi.Bebek büyüdüğü için oluyormuş.
Mervenazuur Bendede sabahtan beri sol tarafımda ağrı var sadece yürürken rahatım 😕 yarın doktora gidicem sorarım. Burdaki kızlar normal dedi rahatladım biraz
Busranrunal Gmz93 benimde bugün sol kasığında ağrı vardı enfeksiyonum var ona bağladım bol su içtim azaldı biraz