selinn35 Catlatma iğnesini 13 haziranda vuruldum bugun 9.gunum fakat adet agrısı gibi hafif agrılarım var. Hamilelik belirtisi olabilir mi yoksa adet mi olacagım anlamına geliyor bu ?
vuslatim34 selinn35 bende 10 haziranda vuruldum Çok normal ağrı olması benim 11.gün bugün ve negatif 😒
vuslatim34 selinn35 ben diğer iğnelerimdede 10.gün yaptım hep negatifti.Gerçektende hamilelik olmadı.
selinn35 vuslatim34 anladım. Catlatma iğnesi olduktan sonra bir hafta evvel mi regl olunuyor ? Yoksa tam gunumuzde mi ?