Kızlar doğum yapalı bugün 6.gun hemen anlatıyorum 😊 hamileliğimin başından beri normal doğum istiyordum ve günde 4 km yürüyüş ve pilates yapıyordum hiç mide bulantım falan olmadı ve sadece 9 kilo aldım. 36.haftamdan sonra hergun nst ye cagirildim çatı muayenesi de 37.haftamda oldum ve 1,5 cm açıklığın vardı. 38.haftamda muayene oldum bebek kanala girmemişti doktorum bekleyelim bir hafta daha dedi eğer girmezse sezaryana alırız dedi bende bu süreçte bol yürüyüş ve squat yaptım. Bir haftamin dolmasına 4 günüm kalmıştı Pazar gecesi ufak ufak sancım basladi ilk önce sancı olduğunu anlamadım çünkü belden kasiklara doğru bir ağrı bekliyordum ama kasiklardan bacaklarıma doğru yanma hissi geliyordu. Sonra sonra şiddetlendi sancıyla berabere bebek kanala girer diye sancilarimi evde çektim 12 saat boyunca. Pazartesi öğlen saat 1de hastaneye gittim yolda sancılarım 2 dk da bire düşmüştü artık mide bulantısı başladı bir yandan. Hastaneye geldim alttan muayene oldum ama bebek hala kanala girmemişti ve sezaryana alindim son iki sancimda bağırdım artık ameliyathanede. Belden uyusturmali oldum sezaryani hiç birşey hissetmedim ve sadece yarım saat sürdü. İki gün hastanede kaldık çok şükür Rabbime bu günleri bana gösterdi doğumu bekleyen kim varsa rabbim herkesin yardımcısı olsun.