Inancb1
Ocak ayında düşük yapmıştım. Dr. Aylin hoca, ve sonra Cihat hoca ile ilerledik; hastane ve çalışanları filan gerçekten çok iyi… Tabi benim direk yatışım doğumhane odası oldu, normal odaları görmedim. Ama doğumhane kosulları gerçekten çok iyi. Fiyat olarakta siğorta anlaşmasına göre değişiyor.
Şuan 12+6 haftalığız yine dr. Olarak Aylin hocanın takibindeyiz, doğum fiyatını şimdiden aldık. Eşim işbankasında o yüzden bizim banka anlaşmamız var. Fiyatı söylemek doğru olmaz.