Merhabalar beni hatırlayanlar olabilir bebeğimin karnında ve akciğerlerinde sıvı oluştu önceki bebeğimide doğduktan sonra bu sebeple kaybetmiştim şimdi bu bebeğede yaşama ihtimali az diyorlar. Araştırdım Arda Lembet var istanbul kadıköy de femical diye bir kinikte böyle vakalarla karşılaşmış bizde ona gidecez taa başka şehirden ama yeterki bir çare olsun🙏 Bu dr u duyan var mı yada benim bebeğim gibi hasta olup yaşayan bebek duydunuz mu belki bende ümitlenirim biraz. Bebişimede dua edin teyzeleri 🤲🏻🌸🌸