Kızlar merhaba Bugün tam 40 haftalık gebeyim sancılarım başladı Sabah 11’den beri ara ara devam ediyor ama ne suyum ne de nişanım gelmedi Acaba sancı değil mi ki diyorum ayni Durumu yaşayan var mı Bir de oturunca daha az yürüyünce daha çok sancım oluyor Reglı ağrısı gibi