Hannee Kızlar hamilelikte böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ne iyi geliyor oturamıyorum yatamıyorum hep bir agrı zonklama tavsiyelerinizi bekliyorum
Zcarkit Anestol pomad diye bir krem var bölgesel uyusturuyor doktorum onu kullanabilirsin çok ağrın olursa demişti. Kantaron yağını da öneriyorlar ama hic denemedim
Hannee Fatma4185 kaşıntı hiç yok bide o olsa dayanamam heralde aşırı zonklama var aynı zamanda durup dururken kanıyor travazol kremi duymuştum ama kaşıntı için birebir
Fatma4185 Hannee canim ben kasinti icin kullan dim onum icin zonklamaya.bisey diyemem yanlis yonlendirmede yapmiyim