Gamzedngdn Busbus94 benim cuma günü 40 lara varan sancı çıktı sancı değil ağrı çoğalırsa sancı olur dedi doktorum çok bilgim yok ama 🤷♀️
Esea Busbus94 benim bazen 80 90 çıkıyor. Ama sezeryan olacağı için bir de biraz daha beklemek istedigim için serum la rahatlatir eve geliyorum
Busbus94 Bebebebe anladım benim de dün gece 20 lerde seyretti de biraz sancınız var dendi merak ettim
Bebebebe Busbus94 benim 100 lerde olduğunda hiç sancım yoktu. doktor eve gönderdi. 10 dakkada bir 100 oluyodu ama sancım ağrım olmadığı için bi işe yaramadı. ama o günden iki gün sonra doğum yaptım. normal doğum.
Esea Busbus94 evet cardambaydi hatta sezeryani erteledik haftaya cumaya . Artık Son zamanlarim. Normal karşılıyorum
Serciko Nst can yakan birşey değil dimi? Yani ben 33 haftaya gireceğim Nst yapaılacak ilk defa , sancı,ağrım sızım yok. Birde tok karnına mı gidilmesi lazım internetten araştırıyorum bende anlamak için.
htc-92 Serciko yok can yakmıyor hiç. Göbeğinize iki tane yuvarlak uc takıyorlar kemerle bağlıyorlar başka birşey yok. Tok gitmek gerek evet. Bazen uğraştırıyor bebek ama.😂 En son gittiğimde bebek uyuyormuş yakalayamadı zar zor uyandırdık karnıma vura vura. Sonra da hıçkırık tuttu yine yakalayamadı. Üç kere girdim.😂 Sadece çıkan ses başımı ağrıtıyor benim sürekli sürekli.
Serciko htc-92 yaa çok tesekkür ederim💕 buaralar sürekli kan verip duruyorum damarlarımda bulunmuyor iyice canım yandığından mıdır nedir nst yi bile canım yanar mı diye soruyorum korkudan 😂 iyice hassaslastı vücudum.