Gonca2535 İzmir Sünnet Kliniği kesinlikle. İki tane doktor var. Yusuf Bey ve Melih Bey. İkisi de on numaradır. Klinik de hem temiz hem ilgili. Biz yenidoğan sünneti yaptırmadık, oğlum 17 aylıktı. Ama bebeğimizde bir sıkıntı olmasaydı yenidoğanken yaptıracaktık, ilk o zaman görüşmüştük. Bu şubat ayında yaptırdık 1200 liraydı.