Kızlar tavsiyelerinize ihtiyaçim var çok korkuyorum çok heyecanlıyım ikinci sezeryanim olacak bu ilki çok zordu çok ağrılı geçti dikişim çok acıdı birdaha aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum yanımda kimsede olmuycak bebeğimle nasıl ilgilenecem bilmiyorum uyuşukluk geçene kadar