Esmaebru34 Merhaba kızlar idrar yollarımda enfeksiyon çıkmış demişti doktor ilaçlar yazdı antibiyotiğe kadar akıntım normale döndü fakat şimdide 21 haftalığım idardan sonra sol böbreğe doğru bi ağeı giriyo sebebi nedir sizce 😔
Betim Esmaebru34 böbrek ağrını doktora sormalısın .. belki kum döküyor olabilirsin o da ağrı yapar bol bol Su iç
Esracim01 Canım Dr.unla paylaş mümkünse. İdrar yolları enfeksiyonu böbreği rahatsız edebiliyor. Çünkü hem idrarın atımında sıkıntı olabilir hem de enfeksiyon rahatsızlık veriyor olabilir
Esmaebru34 Esracim01 bebek yan duruyo ağrın olabilir demişti ağrı girşnce karnıma baktım şeli değişti biraz şişti gibi oldu indi sonradan acaba durusundanmıfır cuma günü randevum var daha yeni gittim ama bidaha gitmem lazm
Esracim01 Uzak değilse üşenme hiç git canım. Çünkü rahatsızlık veriyorsa uyuyamazsın da. Ama geçerse gitme tabiki. Duruma göre şekil almanı tavsiye ederim 😊