juliet Meleklk ben yaşamadım ama bi arkadaşım yaşadı. Bol sıvı tüketin su komposto vs. Bebeğiniz uyudukça uyumaya çalışın
Syh42 Meleklk cok iyi bilirim o ağrıyı. Ben 2 kavanoz sek nescafe bitirmiştim. Süt krema vs katmadan, bol bol sek neskafe için. Bol su. Ve ağrı kesici. Yatarken bişey yok ama kalkınca dünya başına yıkılır 🤦♀️🤦♀️benim 1 hafta 10 gün kadar sürmüştü.
Syh42 Meleklk sürekli içiyordum. Sayısını hatırlamıyorum. Zaten anca hafifletiyor.zararli olacak diye icmemezlik etmeyin sürekli tüketin