Gizimli3457 Kızlar ben dün ovülasyon testi yaptım T cızgısı C cızgısı aynı koyulukta çıktı bugün yaptım test T cızgısı C cızgısında koyu çıktı ben hangı yumurtladım yoksa üstüste yumurtlama oluyor mu
iremgun Gizimli3457 3 gün boyunca da yumurtlama olabiliyor değerlendirin bugünü de. Silik çizgi çıkınca da devam edin değerlendirmeye
Asli344 Benim de aynısı oldu . Dün aynı koyuluktaydı. Bugün yaptığımda t belirgin bir şekilde daha koyu çıktı. Sanırım 2 günü de yumurtlama olarak kabul edeceğiz .
Asli344 [url=https://hizliresim.com/WfOP5F][img]https://i.hizliresim.com/WfOP5F.jpg[/img][/url] böyle hatta testlerim
Happybsrn Asli344 kız testlerimiz aynı gidiyordu inşallah benim de bugün yumurtlma olmuştur birazdn yapacam 😅
Gizimli3457 Asli344 bırsey soracam adet bıtımınden sonra ilk ovülasyon testlerine başladığımızda ben hep silik çıktı yumurtlama ya kadar normal demı bu ve 2 gün yumurtlama oluyor suan ondan sıkıntı ama üstüste silik çizgi çıkması normal demı
Asli344 Gizimli3457 ben de ilk defa yapıyorum çok bileğim yok ama benim de silik çıktı hep baktın mı testlerime
Gizimli3457 Asli344 baktım canım benım üstüste hep silik çıktı 2 gündür koyu çıktı canım ondan sordum
Gizimli3457 yasemin333 benım adet düzensız olduğu için ınstagramda birgebeningünlüğü onu takıp edıyorum orda 3. Gün başla adet bıttıkten sonra düzenlı gören kişiler ise 5. Gün başlıyor canım