Öncelikle herkese iyi günler dilerim. 2.5 senedir evliyim, yaklaşık 6 aydır bebek istiyoruz fakat henüz olmadı. İlk ay egepolde bir doktora kontrole gittim fakat çok ilgisizdi. Bazı tetkikler yapıldı herhangi bir sorun çıkmadı . Kilolu olduğum içinde çok ilgilenmek istemedi sanırım. 6 aydır olmayınca acaba bir problem var mı diye içim içimi yemeye başladı, beni çok rahatlatmadı anlayacağınız. Tekrardan başka bir doktora hem kontrole hemde Allah nasip ederde olursa hamilelik sürecine o doktorla devam etmek istiyorum. Özellikle kilolu hamile olanlar gidipte memnun kaldığınız doktorlar varsa yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim.