RabiaMG bende 2 haftadır ölçüyorum diyetle beraber. Günde altı kez istediler. Hepsini yazıyorum. Sabah açla başlayıp her yemekten öncesi ve 2 saat sonrasını istediler. Açlık sabah 90-95 çıkıyor yemeklerden önce 90 civarı yemekten 2 saat sonraları 95-110 arası çıkıyor. Hem dahiliye hem kadın doğumcum istiyor hepside iyi gidiyor dedi. Ama en ufak bir tatlı, şekerli meyva yada kola gibi bişi içeyim hemen yükseliyor. 32 haftalık hamileyim. Benim 3 aylık ortalama şeker yüksekti ,Bebek 2060 gr önde gittiği için zaten şekerden şüphelendiler su fazlalığı da vardı ama şimdi aldığım 6 kilonun 3 ünü verdim ben toplam 3 kilo almış gözüküyorum. Doğuma kadar böyle dediler doğumdan sonrada 1-2 ay dikkat edilecek kontrollerden sonra vücuttan gebelik sekeri bittiyse normale dönebilirsin dedi doktorlar.