Arkadaşlar bir sorum olacaktı. Normalde 46-48 bedenlerde kıyafet giyiyordum şuan 10+2 haftalık hamileyim. Merak ettiğim bir şey bu şimdi yaz için ferace alacağım ama hamilelikte kıyafet alırken normalde bedenimden büyükmü almalıyım ? gebelik ilerledikçe bedende büyüme olurmu ? Şimdiden çok teşekkürler 🤗🤗