K_dlr08 Kizlar adetim 9 gün gecikti 7.gunumde test yaptum negatif çıktı bu durumu yaşayan varmı neden olabilir gecikme
mlsmrtgl K_dlr08 mevsimsel olabilir , kullandığınız ilaç varsa yan etki yapmış olabilir , gebelik istiyorsanız psikolojik olarak etkilenmiş olabilirsiniz
imren91 K_dlr08 Aynısı arkadaşımın başına geldi. 12 gün gecikti. Bebeği olsun istiyordu. Stres yaptı ancak ertesi gün adet oldu. Bence biraz bekleyin. Ya da kan testi yaptırıp kesinleştirin. Bekleme süreci insanı yoruyor.
Deletedmom95 mlsmrtgl bu da doğru benimde 1 hafta geçmişti tamamen Psikolojikmen bebek istiyorum diye. Pzt kan veririm diye düşündüm pazar akşamı adet olmuştum. 😅
Deletedmom95 Geç döllenme olmuştur belki o yuzden çıkmamıştır testte. Erken gebelik testi deneyin. Ama en kesin ihtimal kan vermenizi öneririm 🌹
K_dlr08 Burcu3506 canım 3 yıldır evliyim hiç korunmadim Kasım 2018 de bir kimyasal gebelik geçirdim 8 ay önce rahim filmi çektirdim eşimde de bende de hiçbir sorun yok