Perii Güzel anneler ailemden uzakta çalışıyoruz eşimle suan bebegimiz dogdugunda da oyle olacak 24-32. Haftalar idari izinliyiz peki 32. Sonrası çalışır rapor alabiliyor muyuz pandemi donemi biliyorum ama bebegim için aktarmak istiyorum kamu çalışanıyım bilen alan varsa yardımcı olursa çok sevinirim🙏🏼🙏🏼
Zynq Perii Ben de 27 Mayıs’ta aldım cnm, evden çalışıyorum zaten 5 hafta boşuna gitmesin çağırırlarsa da tedbirimi alıp giderim dedim, 1 hafta sonra 37 olucam hala evden çalışıyorum, inşallah çağırmazlar 😁
Perii Nese_krc bende sağlık personeliyim ve eşimde acil personeli fakat bizim hastane sorun yapıyo gibi bişey duydum rica etsem hastanenizin adını ogrenebilir miyim
Nese_krc Perii hastanede çalışmıyorum aile hekimliğinde çalışıyorum. Doktorun verdiği çalışabilir raporunun üzerine kurumun kabul etmeme durumu olamaz diye düşünüyorum.
Perii Nese_krc ya bizim hastane biraz degişik oluyo ama birine oyle demiş kafalarına göre o yüzden sorayım dedim hastane onaylamıyormuş diye duydum