Esma99 ilk haftalarda ben de grip olmuştum ıhlamur içtim ballı limonlu bol bol meyve yedim.. doktora sordum çok hastayım ne yapmalıyım diye ateşin var mı öksürük var mı diye sordu ateş yok ama öksürük var dedim dahiliye uzmanına görünmemi tavsiye etti. Tavsiyeye uyup gittim verebildiği ilaç parol idi dayanılmayacak kadar baş ağrım olduğunda bi tane içmiştim ☺️Ama günde 3 tane parol içilebilir öyle söyledi doktor ben kıyamadım bebeğe 💙öksürük için ilaç vermişti içmedim bal karabiber yaptım .. sonra geçti . İlaçsız yaşanıyor ama ateş önemli kuzum ateşin çıktığında hemen doktora 🦋geçmiş olsun