Merhabalar Arkadaşlar öncelikle Rabbim cümlemizin evlatlarını sağlıklı sıhhatli bir şekilde dünyaya gelmesini nasip etsin
3 tane düşük yaptım ve kan pıhtılaşması varmış normalde 2.ncide araştırılması gerekirken sağolsunlar 3. çocuğumuda kaybettikten sonra araştırdılar şimdi de bu iğne başımıza sıkıntı oldu.
Bu iğneleri hiç biryerde bulamıyoruz lütfen bize de yardımcı olurmusunuz ?