Merhaba arkadaşlar. 12+5 günlük hamileyim. Dramamine ampul iğne yaptırıyorum daha doğrusu ben kendim hemşireyim kendime yapıyorım doktor onayıyla. Bulantılarım hiç hafiflemedi bu durum artık cok yıpratıcı oldu. 12. Haftada azalır dediler ama yok.. sizin bulantılarınız ne zaman bitti gerçekten bu iyi geldi dediğiniz neler var önerilerde bulunurmusunuz çok ihtiyacım var önerilerinize 😔