Merhaba anne ve anne adayları hamile olduğumu yeni öğrendim bu uygulamayida o yüzden yeni yükledim bende sizlere binsey danışmak istiyorum
6+2 günlük gebeyim cuma günü hastaneye gittim kese tek göründü bebek görünmedi 20 gun sonra kalp atışı için gel dedi 5 tüp tahlil aldılar onlarada o zaman bakılacak aşırı mide bulantilarimda yook su an henüz uyku halsizlik ağırlıklı ilk gebeliğim olduğu için takıntılarm korkularım artmaya başladı dış gebelik bos gebelik falan olur mu diye düşünmeye basladim rabbim korusun inşallah hepimizi doğum korkulari falan şimdiden sardı beni ALLAH hepimizin yardımcısı olsun