Merhaba sevgili Anneler doktor 2 gün önce muayenede bebeğimin beyninde sıvı olduğunu gördü düşük ihtimal olsa bile genelde down sendromlu çocuklarda olur dedi 2 li testimde bişey çıkmadı 1 1bucuk aya gecer diye tahmin ediyorum dedi sizler böyle bi durumla karşılaştınız mı hiç