Bundan 4 sene önceydi hersey maddi imkanlar doğrultusunda devlet hastanesinde 39. Haftada doktora kontrole gittiğim gün başladı doktor nst de sancım olduğunu söyledi ve elime bi dosya sıkıştırdı sen doğru yatış yaptır dedi ben hersey güllük gülistanlık olcak diye beklerken 20 kişinin olduğu etrafın kan pislik olduğu bi odaya alındım adı sancı odasıymış elime bi hastane kıyafeti verirdi giy gel dedi milletin birbirini görecek hali yoktu zira herkes ıkınıyor bağırıyordu daha 20 yaşındaydım psikolojim altüst oldu beni bi yatağa aldılar koluma kocaman suni sancıyı bağladılar bende tık yok ikinciyi bağladılar peşpeşe bende bi sancı bi agrı kemiklerim kırılıyor sanki ölüyorum saatler geçmek bilmiyor benle gelen herkes karsimda ıkınıp görüyorum heryerlerini doğuruyor onları gördükçe bende ıkınıyorum bağırıyorum ağlıyorum gelen her doktor hemşire parmağını içime atıyor açılmam var mı diye 3. Suni sancı 4.suni sancı serumu ben kendimden geçiyorum en fazla açılmam 4 cm olmuş artık 48 saat olmuş aç susuz bi damla ağzıma su sürmemişim (izin vermediler her an sezeryan olur diye ) işte herseyin başlayıp biteceği o an en son 5.suni sancının takıldığı o serum aynı zamanda nst ye bağlıyım doktorun acil suni sancıyı kesin dediğini duydum sonrada bi hemşirenin belime bi iğne yapıp çatlamış dudaklarıma pamukla su sürdüğünü hatırlıyorum doktor geldi kadının nabzı tansiyonu düşüyor bebeğinde kalp atışları durmak üzere dediğini duydum gibi o anda bende hersey durdu sadece tepemde arada gözüme vuran ışığı görüyorum hafiften bi yere götürüyorlar doktor birazdan hersey geçecek sakin ol dedi ve gözümü açtığımda bebek ayrı bi yerde ben yoğun bakımda beni kaldırdılar o sezeryanlı halimle banyo yaptırdılar bakıcılar ateşler içindeyim enfeksiyon kapmışım aileme haber gitmiş tabi ben herseyi sonradan ögrendim annem bebeğe sevinememiş yoğun bakımda olduğumu duyunca sonra 1 hafta sonra bebeğimle beni aynı odaya aldılar o süreçte emziremedim sürekli mama vermişler sonrada mememi kabul etmedi zaten eve geldik böyle bi kötü anıydı benim için demem o ki kızlar eğer maddi olarak çok sıkışmayacaksanız özele gidin şimdi yine hamileyim 3 - 5 kuruş bişeyler atıyorum köşeme devlete gitmemek için …