musti28 ek-istanbul adet olacakmış gibi belinde ağrır kasıklarında cnm hatta bacaklarına bile vuruyor ağrı ama çabuk geçiyor işte korkutuyor insanı 😊üç haftadır çekiyorum
ek-istanbul musti28 benim daha yeni başladı 35+2yim bele ve bacaklara henüz vurmuyor ama git gide oda olacak demekki
musti28 ek-istanbul benimde 35 de başladı 38 olduk sancım var açılmam yok🤦♀️ Hayırlısıyla sağlıkla doğururuz inşallah