Kizlar direkt konuya gireceğim. 3 gün önce doğum yaptım ama bebeğim adapte sorunu yaşadığı için yoğun bakımda 2-3 gün sonra alabiliriz inşallah. Asıl sorum şu bebeğimi daha hiç görmedim emziremedim ama elektrikli süt sağma ile goguslerimi sagmaya başladık. Dün düzenli olarak başladık ama sarı katiya yakın süt geliyor çok az bir tatlı kaşığı kadar var yok. 2-3 , defa toplayıp hastaneye gönderiyoruz. Onlar şırınga ile mama ve damaryolundan besliuyor benim gönderdiğim ilaç niyetine gediyor biraz. Ama çok az geliyor kremde sürüyorum çünkü vakumlarikca acıyo. Bilen kişiler nolur yardım edin kaç saatte bir kaçar dk sagmaliyim hem artsın istiyorum hemde bu işi hiç bilmiyorum. 3 saatte bir diyorlar ama goguslerimi sizlamasi geçmeden başlıyoruz yine az miktarda geliyor