Merhaba kızlar. 31+3 deyim. İlk defa kabız oldum cok kötü hissediyorum. Ikıncı günüm hala çıkamadım. Kayısı,activia sıcak su hepsini denedim. Sehir değiştirdim ondan mı böyle oldu anlamadım ama çol rahatsız oldum. Tavsiye edeceğiniz bi yöntem var mı☹️