Merve897 Merhaba arkadaşlar 35+4 haftalık hamileyim 2 gunden beri sol alt kasigim çok ağrıyor bıçak saplanır gibi oluyor ve buda bacağıma vuruyor korkuyorum doğum mu yaklasiyor diye
Nvn00 Merve897 Bizde 35+1 olduk bugün bende sol kasigimda bıçak batması gibi bi ağrıyla uyandım ama 5 dk falan sürdü geçti
Hilalse Merve897 canım cuma kontrolüm vardı 36 haftalık olmuştuk o zaman bendede aynı şikayetler vardı doktoruma sordum artık doğum yaklaştığı için pelvik kemikleri açılıyormuş bundan sonraki bütün konforsuzluklar vücudunun doğuma hazırlanmasından kaynaklı dedi
Perihanvdt Merve897 şuan sancı dışındaki bütün ağrılar için normal diyor dr lar.benimde hergün farklı bi yerim ağrıyor
sevbun-88 Merve897 benimde kuyruk sokumunda tutulma oluyor sanki 15 dk lık yürüyüşten sonra uzanınca sağa sola dönemiyırum tutuluyor 34. Haftada başladı
Merve897 Nvn00 benim devam ediyor dünden beri sol kasığında bıçak saplanır gibi ağrı bacaklarıma vuruyor birde cok