Burcu16 Kizlar selam 10. Haftamdayim kilo artisim olmadı 6. Haftada olmuştu Ozamandan beri 59 buçuk 60 civarı ama göbişim çıktı bu hazımsızlık gaz göbegine de benzemiyor böyle olan varmı ben mi yanlış görüyorum 😀 Çok erken değilmi bu arada ilk gebeliğim
DidemYldrm Burcu16 iç karnın dardır canım benim 24 haftam doldu hala bakılınca kimse hamile demiyor iç karnım çok geniş
Ozlemmmmm Burcu16 cnm ic karnin dar olabilir bebegin minicik ama kese buyuyo gazda oluyor arada gobegin inerse endiselenme 😊 benimde ilk haftalarimdan itibaren hemen karnim cikti 22 haftaligim simdi sanki 7/8 aylik gibi karnim birde top gibi degilde yanlara dogru genisledi artik goren ne cok kilo almissin diyor😨
srpkse Burcu16 ben 4. Ayimdayim ve hiç hamileye benzemiyorum 😒 54 kiloydum 56 olmuşum anca dünyaları yediğim halde.. O göbek biraz iç karnin genişliğiyle darligiyla falan alakaliymis.. Ne güzel iste benmde çıksa da göbeğimi sevsem daha çok hissetsem biraz hamileye benzesem😂😂
Burcu16 SultanYenihan gerçek mii🙈 evet Canım iç karnım dar 😀😀 9 aya kadar nolacaz bakalım senindemi öyle oldu☺
denizzzakdeniz bnmde göbegm cikti 10+4 eski pantolonlarm hic olmuyor göbekten gaz flanda degil doktorum ic karnin dar ondan hmen belirginlesmis dedi sninde buyuk ihtimalle ic karnin dardir cnm ama bn cok mutluyum böyle göbisim hafif belli oluo ya😍
Burcu16 denizzzakdeniz Huris anladım kızlar güzel duygu galiba 🙈 Biraz şaşırdım azıcıkta korktum sonraki ayları düşünecekten ama varsın bebişim korkutsun 😍
Huris Aynen canım benim de çok erken belirginleşti bunun nedeni iç karında olmaması bebeğin yani ters bi durum degil🤗
Bebitomubeklerken Bende 10. Haftamdayim bazen cikiyo mutlu oluyorum cikiyo galiba artik diye sonra bi bakiyorum geri gitmis uzuluyorum yemek siskinligi gibi de durmuyo aslinda ama bilemedim 😃
Burcu16 Bebitomubeklerken Yemek şişkinliği gibi değil demekki keselerimiz büyüyor iç karında dar olunca merhaba diyorlar biZe😀
Moms Bebitomubeklerken bende 10+6 oldum sadece yemek yiyince şişiyo sonra o halinden eser yok dümdüz 😂
Burcu16 tinymiracle yok Can'ım bu gaZdan değil ya ben ilk haftalar çok kabızlık cektim ama yanlarımla bütün şeklin de şiştim berbat bi şişlik ama bu çok şirin bendeki bi avuç kadar minnacık 😍
tinymiracle Burcu16 iç karnın yok o zaman ama benim 11.haftaya kadar aşırı şiştim. Sonra geçti 🙉 hatta karın küçülmesi neden olur falan araştırmıştım baya 😂
Bebitomubeklerken Moms benim sabah uyandigimda bile sis oluyo bazen zaten mide bulantisi yasiyorum cok yiyemiyorum bu karnin bi gelip bi gitmesini anliyamiyorum o yuzden
Moms Bebitomubeklerken Allah kolaylık versin canım benim onlar yok çok şükür ama şu bebişlerde belli olsa keşke gelip gitmese daha güzel olucak 😍🤗😇