Merhabalar 39 haftalık gebeyim nerdeyse 4 gündür siddetli diş ağrısı cekiyorum ve yaklaşık günde 2 3 kez mecbur parol içmek zorunda kalıyorum gargaralar karanfiller herşeyi debedim fakat şiddetli ağrım geçmiyor o kadar Parol kullanmam sakıncalı mı , bana ne önerirsiniz 😏