Zsnbr canım ya gebelik kolestazı yada hormonlarından dolayı vücudunun verdiği reaksiyon. İlk gebeliğimde bende de vardı aylarca kasındim, tüm vücudum yara içindeydi, doğumdan sonra geçti be kullandıysam fayda etmemişti. Yatak yorgan her gece kan oluyordu kaşınmaktan. Tüm terslerim normal çıkınca doktorum hormonlarından dolayı vücudun alerjik reaksiyon gösteriyor doğumdan sonra normale dönünce geçer demişti öyle de oldu. Ama iğrenç günlerdi tüm hamileliğimi rezil etmişti resmen, allah yardımcın olsun.