Ayazsimay mavisaclibiranne 26 dan sonra normal dogum sayılır ama bebegin gelisimine bagli 3i e dogup kuveze alinan da var 34 de dogup evine gidende .
Mehtap74 mavisaclibiranne büyük oğlum 36 haftada doğdu küvezde kalmadı. Küçüğü 38+5 de doğdu kandaki mikrop oranı çok yüksek çıkınca 8 gün küvezde kaldı. Arkadaşım 34. Haftada doğum yaptı hemde kilosuda baya azdı ama küvezde kalmadı. Kendi kendine soluk almasında sıkıntı yoksa küveze koymuyorlar genelde
rabiaagenncc Kilosu ve gelişimine bağlı benim teyzem 32 hafta doğum yaptı bebeğin gelişimi tamamlanmıştı ama ne olur ne olmaz ye 3 gün küvezde tuttular sonra hastaneden çıktılar
Tucem Benim ilk kızım 36+5 te doğdu kuveze felan girmedi ama girse de önemli değil açıkçası çünkü 36 bitince daha çabuk toplaniyolar.