Dobisko ben aksarayda yaşıyorum canım özele de gittim devlete de ama sorarsan devletten memnun kaldım sadece burda kadın doğumcu az olduğu için randevu almakta zorlanıyosun ama hizmet gayet güzel doktorum gayet ilgili ve bilgili tüm testlerimi özenle yapıp inceliyo öyle tersleme falan da yaşamadım hatta canımlı falan konuşuyorlar Allah nasip ederse devlette yapıcam doğumumu. Bi akrabam da yakın zamanda aynı hastanede doğum yaptı aşırı ilgililer ben çekemezdim o halimi ama onlar çok iyilerdi dedi bence doktorun ve ebelerin iyisine denk gelmek önemli olan sonuçta para verdiği halde rezillik çekenleri de duyduk 😊