Bende özel hastanede doğum yapmayı düşünüyordum taki 1 hafta önce falan bebekleri karıştırmışlar o hastanede ilk hamile kaldığım zaman başka özel hastaneye gidiyordum orada da doktor yanlış kullanmamam gereken iğne vermişti doktor şuan devlete gidiyorum ve memnunum. Önemli olan Doktorunu bulmak bence.