Ya kızlar 2 3 haftadır öksürüğüm geçmiyor dahiliye doktoru 2 kan testi yaptı temiz çıkınca şurup verdi yolladı daha da kötü oldum. Gece zor uyuyorum sabahları afedersiniz öksürürken boğazımdan parçalar geliyor ne olduğunu çözemedim, bugün kan da geldi parçalarla. Doktorlarım bişey yapamadı kısaca. Hiç yaşayan oldu mu ya da bi öneriniz olur mu ? Bal karabiber limon falan da içtim yedim ballı sütte denedim yok hiçbiri fayda etmiyor :(