Edauysun 33+3 oldum bugün. O kadar aynı ki yaşadığımız şeyler. Bunlara ek bir de kaburgalarım batıyor, ağırlığı taşıyamaz hale geliyorum bazen. Geceleri bir taraftan diğer tarafa dönmek eziyet oldu 😩
Karnımda acı hissi var o niye oluyor anlamış değilim. Kaşıntı da var. Çatlıyorum desem çatlamadım da hala. Çok garip şeyler yaşıyor vücudum