Bence sağlık ocağı yerine devlet hastanesine git yaptır çünkü benim sağlık ocağında yaptırdığım yüksek normal hastanede yaptırdığım daha düşük çıkmıştı. Sağlık ocaklarında kanlar biraz bekliyor ve laboratuvara gitmesi falan sonucu etkiliyormuş doktor demişti banada🤷🏻♀️